Sunday, January 24, 2010

rinduu

RINDU zaman kecik-kecik
RINDU zaman masa sekolah rendah
RINDU zaman sekolah men.
RINDU zaman abis sek.
RINDU zaman IKM SP(plng rindu)
RINDU SGT2,,,,kdng2 ternangis bila rindu suma ni,,.tingat zaman nakal2 dulu..zaman stdy dl2..cepat ja masa..dl umur 19..skrng dah 24..cepat sgt masa...rindu giler kwn2 DORM B8,,,yg suka gado,wat kecoh,bikin 1 asrama panas,bikin warden ngamuk,,dorm aku la..DORM B8 OTAI..2 la gelaran kami..N aku org bg gelaran "ECAH MANTAP SIOT"..hahahah...giler tol...depa kata aku gangster..hahah..pa yg gangster x tau la...hahah..tp mmg happy zama stdy IKM SP dl..walaupon da kwn sorang 2 yg aku x anggap kwn dah skrng ni mnyakitkan ati aku,merosakkan idup aku...tp aku arap kalau depa wat reunion la aku x ingin nak tgk betina 2..(minatk maaf bnyak aku x knl ang, n x kan maafkan org yg kaco idup aku,padahal aku x kaco dia)ok2 cta lain..tp mmg sedih la bila tingat zaman2 stdy dl..mula la aku buka blk album dl tgk pict kwn2...hhhuhuhu..pasa geng2 ikm sp batch jan 2005-julai 2006 aku RINDU ampa suma (tak termask betina 2)aku syg ampa suma..batch kita mmg best,,bikin panas suma la batch..arap2 kita leh wat reunion suma dak2 batch kita..nak2 dak2 kos aku...along, g are,cipan,sapuan,,,rindu ampa.,mmuaaaahhh

Monday, January 18, 2010


cintaku terakhir

video