Thursday, April 2, 2009

2nd april

***ari ke 2 bulan april....pic yg nak aku kongsi ngn korang suma.....





N YG NI satu2nya adik pompuan yg aku ada,ni pic dia sent srh mak aku tgk dia cntik ke x...perasan dow,...dia x tau kalau dia cntik akak dia ni 10 kali 10 lagi cntik..hahah...ni dia ngah praktikal kat umah org tua2 kat kngar,,,heheh...1st jew dah kn basuh berak org tua,,cirit lagi..smpai x lalu mkn la,...hahha...but kami da xperience jaga tok aku...sok x kekok la...hehe




yg ni lak pic aku..haha,..sbenarnya aku pns sgt,berpeluh2,so aku buka la tdg n biarkan cam2 jew..n aku teringt yg siti nurhaliza kan pakai tdng camni,...yg ni SITI AISHAH,,,,,,







ni kucing kat umah aku..nama dia shiro...dia dah mngandung n beranak wat kali kew 4 dah ni...mmg dahsyat tol la dia ni....anak dia dah ada 11 ekor..tp malangnya 3 ekor mati...n anak2 dia dah da yg beranak gak..dia dah ada cucu n dia jadi nenek...shiro ni mmg gatai..bila musim dia nak mngawan,aku pggl blk umah pun x nak..tp kalau aku soh dok kat luar,dia snggup pnjt tngkp nak msk umah...geram ja aku tau...n ni dia mngandung kali ke 4 tp x beranak2 pun...n 1 day aku tgk atas kerusi mak aku ada darah..maybe dia gugur kot..mana taknya dah tau mngandung dok pnjat bmbung,lompat sana sini...mau x gugur....tp ok gak la..tdk abis la duit aku nak kn beli kandng dorang...ri2 punya kandng around rm250 kalau x silap aku la...huhhu...dahsayt tau dorang ni.....tgk la aksi dia tido....









aku yg teringin na pakai bila tgk wan memperagakannya...hikhik






wan yg nak test jadi petani berjaya..huhhu..









No comments:

Post a Comment

thank you