Wednesday, August 19, 2009

sambung cta pannnass+bengang{part 1}

PART 1
cta bengang ni berkisahkan sorang lelaki a.k.a jantan yg bernama(F)korang x yah tau la namanya telah mmbuatkan hati aku mngeledak, muka aku jadi hodoh, tgn aku rasa gatal nak penumbuk org(kau x rasa lagi) bila mak aku mula bercerita tentang dia...mak kau pon tau dari sepupu aku yg rpt ngn jantan lahanat 2..aku mmg geram giler..dah 2 3 4 5 hari dah aku dngar ja..tlnga aku ni pns sejuk ja dngar mak aku bercerita a.k.a bergosip atau berceloteh..so aku melepaskan la bom aku dgn mengsms si jantan 2..aku mulakan ngn ayat camni la"hey suka ang ja mainkan perasan org...aku x pduli n aku x mau peduli atau kisah sal ang yg aku mau tau aku nak beg aku yg berisi brg aku..n aku x mau ang atau family ang dtg umah aku wat2 baik sbb nak soh bpk aku dtg tlg nnti knduri kawin ang...aku x suka org kulikan bpk aku..masa ampa nak guhna tenaga dia, dia la org 1st yg ampa nampk, bila x dia la org last dlm dunia ampa...n ALLAH akan byr cash kat org n aku harap bkl bini ang 2 akan mainkan ang n ang akan rasa camna bila kita di mainkan.." lebih kurang camni la semburan pertama aku kat jantan x guna 2..n dlm 10 mnt lps 2 dia replay msj aku.....sok akan aku update pa yg dia replay sbb hp ngah charge la...mnghabiskan crdt aku ja msj dia...tp di sebbkn aku geram aku msj gak..sok akan di update erkk..

p/s: bahasa agak kasar..ehhh,,bkn agak mmg kasar n kurang ajar
sbb org kurng ajar mmg aku akan kurang ajar berganda2...
18SG

No comments:

Post a Comment

thank you