Friday, July 9, 2010

C.O.M.P.L.I.C.A.T.E.D

mmg agak C.O.M.P.L.I.C.A.T.E.D bila ada org suka nyibuk n terlampau nyibuk sgt hal org lain smpai menimbulkan fitnah yang dosanya lagi besar dari org yg mmbunuh...subhanallah..kenapa dan mnegapa mesti ada org mcmni dlm dunia skrng ni??kenapa kita mesti nak nyibuk hal org smpai mngheboh2kan kepada suma org sehingga org memandang org tersebut seperti org 2 wat something yang berat sgt dosanya...siapa kita nak mngadili org???siapa kita nak menabur fitnah dekat org???siapa kita nak mengata org pagi petang siang malam??adakah itu makanan org melayu kita??? AKU PENAT!!!!!!! aku xtau apa yg ptt aku buat...kalau SITI AISHAH BT CHE JUHARI yang dl, mngkn aku akan sound terus kalau aku x puas ati kat sesorng...tp SITI AISHAH BT CHE JUHARI yang skrng bkn cam2 lagi...i am totaly change..kenapa aku blh berubah mereka x boleh???kenapa???aku x penah nak nyibuk hal org...aku dengan dunia aku,aku dengan family aku,aku dengan hal aku....aku letih sangat dengan manusia ni...aku x tmau jadi mcm depa yg suka bercerita tentang buruk org...aku bukan mcm 2...even aku tau bruk baik org,dgn family aku pon aku x bercerita...aku x kan cerita..kenapa depa terlalu menabur fitnah dekat aku??apa motif depa sebnarnya??

No comments:

Post a Comment

thank you