Monday, January 31, 2011

sentitif

ari ni 31.01.2011..last day untk bulan januari 20111...cepat ja masa berjalan kan...
sejak2 skrng ni aku asik sng ja keluar air mata,,,tgk kucing mati tgh jalan pon dah sebak...huhu..bnyak sgt bnda sdh yg jadik la lately...idup yg sgt complicated,,,

YA ALLAH...hurmmm... 29.01.2011 abg farid meninggal dunia lbh kurang jam 5 ptg,,sdh sgt2 aku pegi tgk arwah kt hsplt...1st aku msk blk mayat,,aku seram jugak..tp aku pegi jugak sbb bnyak kenangan ngn arwah...nak nangis tp aku tahan jugak...smpaikan mlm 2 aku rasa seram sejuk nk dmm..aku x leh tido..terbanyang2 muka arwah...mlm ni depa pakat2 buat tahlil untuk arwah..arwah anak yatim piatu...aku sdh sgt tgk muka arwah sblm di mandikan...huhu...cik min ajak pegi tgk mlm2 sblm kebumi arwah.,tp aku x snggup la...aku teringat2 kt arwah...AL-FATIHAH untuk arwah FARID ZAINOL..semoga tenang di sana..gonna miss u abg farid,,rindu saat2 kita karok reramai..kita slalu nyanyi berrduet..huhu...

No comments:

Post a Comment

thank you