Friday, July 29, 2011

tak tau nk boh tajuk...lalala

aku dah x tau nak ltk tajuk pa post kali ni...tapi aku nak cta kt cini yg aku bkn la rajin sgt megupadte blog aku ni...ikut mood n ikut aku ingat kja x yg aku ni da blog..haha..sbbnya aku ni jns yg suka lupa..aku x bknnya suka nak lupa2 ni..tapi kepala otak ni bnyak sgt yg nak di ingat n nak di pikr lagi..hehe..so bl2 aku teringat yg mcm "eh aku da blog la...mari update blog" lbh kurang mcm tu la, so aku pon mngupdate la blog aku ni,..aku x pndai sgt nk wat blog ni jadi cntk, jd ramai follower,,ckp setakat aku leh lps gian nk manaip, lepas geram n leh taip laju2 dan kalau da ujian trankis(blt ka aku eja) ujian menaip la sng kata mmg aku lulus AAA la,,ahhaha...tp sbb x da ujian..haha..yg ada ujian dariNYA la...hehe///tu semua da wajib kan..bila ada masalah tu maknanya ada la ujian yg kita kn lalui kan..kalau x da masalah, bukan hidup namanya...kan????

No comments:

Post a Comment

thank you