Thursday, October 20, 2011

walauponn

smbungan dri tajuk entry ni


walaupon follower aku ada 17 org ja, tp ada jugak la...sbbnya aku x ramai follower adala, aku x buat iklan di fb tntang blog ni, aku x gtau kwn2 srh baca blog aku ni, aku tak sebarkan tntang wujudnya blog aku ni..pendek kata aku x hebohkan pasal blog aku ni..heheh,,sbbnya aku pon x tau la..aku bkn tls blog untuk bg 1 dunia baca, spa rasa ternmpak masa google search tu blh click n baca ja la..rasa nak follow blog ni di persilakan la...aku x da mslh walaupon aku ada 17 follower,,,jnji x da yg nyibuk, dengki ngn blog aku yg aku sndiri pon kdg2 lupa aku ada blog..bla teringt2 br nak update...ni pon bln ogos n sept x da update lngsung..lama gila aku lupa aku ada blog...hahah..dahsyat2 snguh ingatanku ini..wakakaka..sebenarnya bnyak bnda yg aku nk update kt cn..kalau blh semuanya aku nk update,,tp bl penyakit MALAS dtg, lupa...tu yg smpai 2 bln x update apa2...nnti aku try ltk note kt dpn komputer ni supaya x lupa nk update blog ni sekurngya smnggu skali kan...i'll try ok.....
see yaa...
assalamualaikum...:):)

No comments:

Post a Comment

thank you