Monday, September 7, 2009

happyyyy

hahhaha..nak tau x smlm n arini n selamnya ari yg plng best sgt2 tau...sbb smlm dia call aku all the time...sbb smlm dia duty n mngkn sbb smlm besday dia,..so dia rasa happy kot...1st besday ngn awek dia ni...slma 4 thn ni besday dia ngn awek dia ni gak yg dulunya bestfriend..hehehhe...best2 walaupon jauh kan.,....setiap stngah jam dia call aku..hahhaha..aku happy la dpt dngr sora dia...rini x lak...tido x bgn2 lagi...yer la duty 24 jam kan...pnt la kwn...biar la dia tido puas2..kang mesti dia cal aku punya....SYUKUR SGT....hahhaha..n smlm ntah mcm na leh terrkuar bab kawin...aku kata la "b nak kawin ker" dia kata nak la...aku tnya lagi "nak kawin ngn sapa" dia kata "kawin ngn org la..tp x tau la org 2 nak ker x"hahahha..aku tnya lgi "tau la org, tp sapa namanya" dia kata "xtau2/"hahahha...dia nnti la duit x da lagi...da duit nnti kawin la..aku pon kata la kat dia...aku x terpikir lak lagi sal nak kawin dlm masa sethn dua ni......sbb bnyak bnda nak kn pikir la...kj pon x mnjamin lagi...dia x pa la...dah kj tetap..aku ni kj pon x tetap lagi...camna....

No comments:

Post a Comment

thank you