Monday, November 23, 2009

pict arwah tok



ni pict sehari sblm tok pergi...aku tnggu tok...aku dok teman dia...ajar dia ngucap...

ni pict masa lagi 3 ari x silap sblm arwah tok pergi...aku ngn bapak yg tnggu tok..gilir2...x tido..pastu bila turn bpk tido aku capture la pict ni...bapak aku mmg tiap2 ari dia tido ngn tok aku cmni la...share bntl...terharu aku tgk...:(


ni seminggu sblm tok mnggal...masa ni umah aku pnh ngn suma adik beradik,..masa ni kami dok mngaji n ajar dia ngucap jer...kdg2 dia ikut gak...


kat cini aku nak share pict arwah tok..masa dia cht la jugak...ni baru lepas mandi...kami bg dia duduk atas kerusi..raya haji ni genap 40 hari tok pi...tok meninggal jam10.15 pagi pada tarikh 18.10.09 hari ahad...

*semoga tok aman kat sana......AL-FATIHAH

No comments:

Post a Comment

thank you