Friday, November 6, 2009

tupai


ni masa kaki dia pth dl...aku akan ingt ang smpai bila2...rinddu my tupai...:(
my tupai pergi tinggalkan aku smlm...yg aku sdh sbb x dpt nak tanamn tgk dia...adik aku cta masa jmpa dia,dia bsh lencun sbb kn hjan..dia skt x larat nak bgn dh bila hjn...ptt la bg mkn dah 2 ari dia x mau mkn....kat perut dia bngkak n kaki dia terkulai cam pth lagi..mngkn dia kn pukul lagi kali ke 2...huhuhu...aku sdh sgt...masa dia mati dia punya mata elok jer terbuka...pastu trs adik aku tanam dia depan umah..huhuhu...tupai kucing yg plng aku syg,...aku syg dia sgt,...dia tido ngn aku...tido atas tgn aku...syg sgt22 kat dia,...menitis gak la air mata masa bgn2 mak gtau dia mati...aku skt urat pelikat smlm...plak 2 x leh tido...siang 2 ngantok aku tido la...ngan hujan lak kan..mak kjt nak gtau dia mati pon aku x sdar pa dah..huhu....pai sorry x dot lyn ang sjak2 tok mnggal ri2...sbk sgt start ri2..huhu

No comments:

Post a Comment

thank you