Tuesday, March 23, 2010

ketentuan

kita x sangka dan x menyangka pa yg akan terjadi..kita manusia yg lemah,yang mampu merancang,yg di beri akal dan fikiran tok berfikir...cuma kadang2 kita amik masa untuk menerima ketentuan dari YANG ESA....bkn kita x percaya pada kuasaNYA...kita tau,hidup kita telah tertulis,cm kita yg mncorakkannya samada corak yg cntik atau yg kurang cntik,atau x elok..manusia sumanya x sempurna..secantik2 SITI NURHALIZA dia da kelemahannya yg mngkn kita tau atau x tau...DAN BEGITU JUGAK AKU...aku da kelemahan aku....aku tau dia bkn jodhnya...aku dpt rasa,cm nak menerimanya 2 berat cikit....seberat2 berat bdn aku ni...tp x tau la dah 3 ari aku x mkn...tp smlm aku mkn sbb 4 the last time aku jmpa dia before dia jadi milik org lain...x lama dah...aku x tau aku kuat ke x..

No comments:

Post a Comment

thank you