Monday, March 29, 2010

minat

aku makin minat ngn dunia photography ni...sbb aki minat amik gambar n tgk hasil yg cntik..teruja gila.....n aku suka buka blog dak2 yg teror atau yg mmg lajar skill2 nak jadik photography ni kan...na tau aku leh lajar dari pict depa kan...antara blog yg aku:-
http://edbudakkechik.blogspot.com blog dia bnyak dia post pict yg dia amik..da yg dia outing,assignmnet atau sesaja dia kot..aku slalu follow blog dia,..sbb pict yg dia amik n edit mmg cntik...aku pon dlm proses mngumpul wang nak bl camera..paham2 jala..camera 2 harag ribu kan..lau da sponsor x pa..ni hidup aku,aku yg tanggung sndiri...so agak lmbt cikit la..tp xpa..insyaallah thn dpn aku leh pakai n aku akan mntk tnjuk ajar dr yg pakar n teror dari aku cnth dak si ed shahir ni kan...pada ed,akak doakan smoga berjaya jadi photography yg di segani,di malui(hahah),yg leh jadi cnth pada org yg baru nak lajar okey....god luck yer dik...:)

No comments:

Post a Comment

thank you